[O2] skoda octavia tour 2 porównanie i kilka pytań

Zwiń
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • robert18
    Classic
    • 2012
    • 2

A co powiecie na AS-7609

AS-7608 jest już w V5.0

Co sądzicie?
    Warto inwestować?
    (Pytanie zwłaszcza do uzytkowników.)

Zna ktos tego sprzedającego?
  • paweł72
    Classic
    • 2011
    • 2

Witam wszystkich serdecznie Mam na imię Paweł. Zdecydowałem się na zakup Skody Octavii Tour 1.6 z gazem. Do tej pory mam Fiata Sienę 1.6 16v 101km ( 99r. 2005r- założona instalacja gazowa, nie sekwencyjna) W związku z tym mam pytanie czy w nowym samochodzie osiągi czyli dynamika będzie taka sama czy jednak odczuję różnicę na minus
    (siena jest 150 kg lżejsza ale ma już 12 lat i nie sekwencyjną instalację gazową)

Mam pytanie również bardziej ogólne bo w sprawach motoryzacji jestem jednak zupełnym laikiem. Jak to jest że wiele różnych modeli samochodów 90 konnych diesli w danych technicznych przyspieszenie do setki ma ok 14 sek i są one uważane przez ludzi za samochody dynamiczne, a tour ma 12,3 i moc jego jest często opisywana jako ledwo ledwo. Czy to są jakieś różne pomiary.

Czy jeśli zapłaciłem zaliczkę za samochód to klamka zapadła czy jednak mogę się wycofać nie tracąc jej Tak wynikałoby z treści jednego z tematów ale chciałbym aby mi to ktoś potwierdził.

Wybrałem się do salonu Skody z myślą o 90 konnym dieslu Fabii kombi. Stanęło na Tourze. Czy dobra zmiana decyzji waszym zdaniem?

Komentarz

• leff
      Elegance
      • 2004
      • 862

jesli chodzi o zaliczke to przeczytaj sobie dokument od dealera ..... moga Ci ja przetrzymac do momenu sprzedazy zamowionego samochodu ale chyba nie dluzej niz pol roku

czlowiek na ziemi jest tylko sekunde, nie zmieni nic a zostawi burdel

Komentarz

• loyd
        RS
        • 2010
        • 2342

Zamieszczone przez paweł72